Obavijest korisnicima
Poštovani korisnici vodnih usluga,
zbog proglašenog stanja pandemije koronavirusa (COVID-19), a u svezi s preporukama Stožera civilne zaštite RH, TEKIJA d.o.o. privremeno je obustavila poslove očitanja vodomjera radi zaštite zdravlja naših radnika i korisnika.
Ovim putem pozivamo korisnike usluga javne vodoopskrbe TEKIJA d.o.o. iz kategorije DOMAĆINSTVA sa mjestima potrošnje na području Grada Požege i prigradskih naselja na dostavljanje očitanja vodomjera najkasnije do 30.04.2020. godine na jedan od sljedećih načina:
- na kontakt telefon: 034/ 312- 469 (od 07,00-15,00 sati)
- putem besplatnog telefona: 0800 200 088
- na adresu e-pošte:
- putem obrasca za dostavu očitanja dostupnog na internetskoj stranici TEKIJA d.o.o https://tekija.hr/v2/informacije/ocitanje-vodomjera
Ukoliko očitanje vodomjera ne bude dostavljeno do navedenog roka, račun će biti izdan sukladno odredbama Općih i tehničkih uvjeta isporuke vodnih usluga, odnosno korisnicima će biti fakturirana prosječna potrošnja, sve dok se očitanjem ne ustanovi stvarna potrošnja.
S poštovanjem,
TEKIJA d.o.o.
Direktor: v.r. Anto Bekić,dipl.ing.
Obavijest korisnicima javne vodoopskrbe Sovski Dol i Paka
Zbog izrazito nepovoljne hidrološke situacije tijekom druge polovine 2019.g i početka ove 2020.g., došlo je do značajnog pada izdašnosti izvorišta vode za ljudsku potrošnju lokalnih vodoopskrbnih sustava za naselja Sovski Dol i Paka.
Dio korisnika usluge javne vodoopskrbe u navedenim naseljima ostao je bez mogućnosti korištenja vode iz vodoopskrbne mreže, te je Tekija d.o.o. osigurala opskrbu vodom za ljudsku potrošnju postavljanjem spremnika za vodu u oba naselja.
Spremnici s vodom za ljudsku potrošnju postavljeni su na slijedećim lokacijama :
Sovski Dol, ispred kućnog broja 52
Paka, nasuprot kućnog broja 25 / lokacija u blizini mjesne crkve /
Molimo cijenjene korisnike za razumijevanje!
Obavijest korisnicima
Sukladno Odluci o mjerama ograničenja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja donesenoj dana 19.03.2020. od strane Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske Tekija d.o.o. objavljuju se sljedeća obavijest:
Ne primaju se novi zahtjevi za priključenje na vodovodnu i kanalizacijsku mrežu od razdoblju od 23.03. do 30.04.2020. godine.
Zaprimljeni zahtjevi će biti u obradi i s podnositeljima će se telefonski komunicirati.
Priključci na vodovodnu i kanalizacijsku mrežu, koji su već ugovoreni, izvoditi će se prema ugovorenim terminima. Komunikacija i dogovori isključivo telefonskim putem.
Za sve dodatne informacije vezano za suglasnosti za priključke možete se obratiti na tel. 312-467.
U navedenom razdoblju biti će zatvoreni za rad šalteri reklamacija i blagajne. Preporučamo plaćanje naših usluga putem internet bankarstva ili bez nakanade u Podravskoj banci d.d.
Nastojeći osigurati što jednostavnije poslovanje i širok spektar podrške, zahvaljujemo svim sugrađanima na razumijevanju tijekom naših mjera odgovornosti prema cjelokupnoj zajednici.
Direktor:
v.r. Anto Bekić, dipl. ing
Važna obavijest
Cijenjeni korisnici,
zbog aktualne situacije i pojačanih preventivnih mjera zaštite od koronavirusa (COVID-19), a s tim u vezi, i izbjegavanja koncentracije većeg broja osoba u zatvorenom prostoru TEKIJA d.o.o. sukladno uputama Nacionalnog stožera civilne zaštite uvodi promjene u načinu poslovanja sa strankama/ korisnicima.
Pozivaju se korisnici da što veći dio komunikacije prema TEKIJA d.o.o. obavljaju telefonski ili putem obične ili elektroničke pošte. Kontakt telefoni i adresa elektronske pošte nalaze se u nastavku ove Obavijesti.
Zahtjevi će biti zaprimljeni i proslijeđeni nadležnim osobama i službama TEKIJA d.o.o. na rješavanje u najkraćem roku po zaprimanju.
U slučaju, kada je dolazak u Upravnu zgradu TEKIJA d.o.o. neophodan, molimo Vas da, u skladu s preporukama nadležnih zdravstvenih službi, svoj red pričekate na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred prostorija Upravne zgrade te se pridržavate uputa koje se nalaze ispred ili u prostorijama Upravne zgrade TEKIJA d.o.o.
Za stranke će u redovnom uredovnom vremenu biti otvoreni šalteri blagajne i reklamacija gdje korisnici mogu obaviti potrebne radnje koje ne trpe odgodu ili su određene nekim rokovima (npr. dokumenti za javnu nabavu, javne pozive i natječaje, reklamacije ili prigovore na račune, dokumente za priključenje, odjavu ili promjenu korisnika, plaćanja računa i sl.).
Ostale službe TEKIJA d.o.o. također su na raspolaganju korisnicima a korisnici se pozivaju da komunikaciju osobnim dolaskom u Upravnu zgradu TEKIJA d.o.o. obavljaju samo za neophodne radnje.
Svi poslovi obavljat će se po uobičajenom radnom vremenu.
Kontakti:
Adresa: Upravna zgrada TEKIJA d.o.o., Vodovodna 1, 34000 Požega,
CENTRALA tel: 034/ 312- 450
e-mail:
Odjel reklamacija: 034/ 312- 469, 034/ 312- 457
Odjel računovodstva i financija: 034/ 312-476, 034/312-470
Odjel općih, pravnih i kadrovskih poslova: 034 /312- 456, 034/312- 482
Sektor razvojno- tehničkih poslova: 034/ 312-467, 034/ 312- 483
Odjel vodoopskrbe: 034/ 312-479, 034/312- 473
Odjel odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda: 034/312-486, 034/312- 465
Dežurni telefon za prijave kvara: 034/312-450, 0800 200 088
TEKIJA d.o.o. će i dalje, unatoč nastalim ograničenjima, u okviru svojih ovlaštenja i mogućnosti, kao društveno odgovorno tijelo poduzimati sve potrebne aktivnosti i preventivne mjere kako bi osigurala nesmetan rad i kontinuitet svih poslovnih aktivnosti i dostupnost usluga našim korisnicima.
Zaštita ljudi nam je na prvom mjestu, brinemo o našim radnicima i Vama korisnicima te pozorno pratimo daljnji razvoj situacije i preporuke nadležnih državnih tijela.
Zahvaljujemo na razumijevanju.
TEKIJA d.o.o.