Često postavljana pitanja i odgovori
Kako prijaviti kvar, nestanak vode, pad tlaka ili bilo koji poremećaj u vodoopskrbi i odvodnji?
Za prijavu navedenih poremećaja nazovite besplatni broj telefona 0800-200-088 svaki dan od 0-24 sata.
Kako se priključiti na mrežu javne vodoopskrbe i/ili odvodnje?
Molimo da pročitate upute u izborniku POSTUPAK PRIKLUČENJA
Na koliko se obroka može platiti priključak?
Račun za priključak na sustav javne vodoopskrbe i/ili odvodnje može se platiti na maksimalno 12 obroka. U prvi obrok uračunat je cijeli iznos PDV-a. Ako dođe do kašnjenja u plaćanju obroka zatezne kamate obračunavaju se od datuma valute svakoga pojedinog obroka pa do uplate. Kao garancija obročnog plaćanja dostavlja se Bjanko zadužnica ovjerena kod javnog bilježnika.
Kako mogu razdvojiti potrošnju vode ugradnjom dodatnih vodomjera?
Vlasnik priključka treba podnijeti na šalteru reklamacija.
Zahtjev za izdavanje suglasnosti
Koji dio instalacije sam dužan održavati kao korisnik?
Korisnici vodnih usluga dužni su o svojem trošku održavati internu vodovodnu instalaciju, koju sačinjavaju vodovi i cjevovodi koji slijede iza prvog spojnog elementa poslije vodomjera do zaključno svih izljevnih mjesta na nekretnini korisnika.
Kako se mogu privremeno ili trajno odjaviti s mreže javne vodoopskrbe i/ili javne odvodnje?
Podnošenjem pismenog zahtjeva za isključenjem s mreže javne vodoopskrbe i/ili javne odvodnje uz plaćanje skidanja vodomjera. Privremeno isključenje je moguće do 3 godine nakon čega se priključak potpuno ukida. Zahtjev se podnosi na šalteru reklamacija.
Kako mogu izvršiti promjenu vlasništva nad priključkom?
Promjena vlasništva nad priključkom može se izvršiti na šalteru reklamacija uz donošenje kupoprodajnog ugovora, darovnog ugovora ili drugog dokumenta kojim se dokazuje vlasništvo nad priključkom u roku od 15 dana od nastale promjene. Potrebno je popuniti obrazac.
Kako mogu saznati podatke o potrošnji vode koji su mi potrebni za izradu certifikata o energetskoj učinkovitosti?
Potrošač treba podnijeti popunjen na šalteru reklamacija.
Zahtjev za izdavanje podataka o potrošnji vode
Kako mogu prijaviti stanje vodomjera?
Prijavu stanja vodomjera možete izvršiti pozivom na besplatni broj 0800-200-088 ili slanjem e-maila na
Gdje mogu platiti račun za vodne usluge bez naknade?
Računi za vodne usluge, koji naplaćuje Tekija d.o.o., može se bez naknade platiti na blagajni Društva, Vodovodna 1, Požega od 07:00 do 14:00 svakim radnim danom od ponedjeljka do petka.
Što mogu poduzeti u slučaju da sumnjam u ispravnost vodomjera?
Potrošač može podnijeti na šalteru reklamacija. Ukoliko se posebnim baždarenjem ustanovi da je vodomjer ispravan potrošač koji je podnio zahtjev plaća troškove posebnog baždarenja prema cjeniku.
Zahtjev za posebno baždarenje vodomjera
Što se ne smije bacati/ispuštati u kanalizaciju?
Molimo da u kanalizaciju ne bacate i ne upuštate:
- krpe, higijenske uloške, vlažne rupčiće, najlonske vrećice, ljepljive vrpce i sl.
- potrošni medicinski materijal (rukavice, gaze, maske, šprice i zavoji i sl.)
- ulja i masti
- ostatke hrane
- dlake i perje
- kamenje, vapnene ostatke i ostatke građevinskih materijala
- strugotine metala, drva i plastike
- staklo
- kiseline, lužine, agresivne i ostale štetne tekućine (ostaci kemikalija i boja te sl.)
- pepeo i trosku
- gnojiva
Zajedničko odgovorno ponašanje pridonijet će kvaliteti rada cijelog sustava odvodnje i osigurati zaštitu okoliša.
Napomena: Šalter reklamacija radi od 7:00 do 14:00 svaki radni dan od ponedjeljka do petka.
Detaljnije informacije mogu se pročitati u dokumenu Opći i tehnički uvjeti isporuke vodnih usluga